Sunday, August 23, 2009

my project paper!

aku start engau stori mori aku sekumbang ke ' outstation' minggu tok kemari agai daerah Pekan, Pahang. laban ke bisi ngaga kajian din. sebedau nurun kin macam2 utai dirunding ku. ulihka enda aku ngaga?

day 1 ( 13 ogos 2009)

sampai di Inderapura Resort maya tengahari. dah rest 30 minit alu mupuk lah agai destinasi masing2. grup ku bernama Embun Berderai terdiri daripada Ms Nurul, aku n Max.kami laun datai laban nulung grup jaja ( kereta kering ai). kawasan kajian kami ianya Penyor 2. pelik kan nama tempatnya tapi anang macam2...ada menariknya...

memandangkan prof ngasuh pulai sebedau kol 4, so beguailah kami tok tadi. grup me n Penyor 1. jauh seh.. kin ari resort 45 minit sampai ba check point aja bedau datai ba Penyor. jam pan suntuk, alu pulai lah kami. takut enda sempat nyiapka slide n takut kena anu.

malam after dinner, kol 9 kami pun present. grup ku cover Tasik Chini, kg Belimbing n kg sri makmur. mesti mayuh ari kita tertanya nama tai bc ba 3 iti tempat nya kan. aku rindu continue cerita.....

No comments:

Post a Comment